förtjusande

Hej alla glada schimpanser. Har varit dålig på att skriva här i mig förtjusande blogg igen. Men har bara inte haft lust nu på ett tag bara. :) Det har hänt lite här hemma, sovrummet är snart färigrenoverat och det känns jätte bra, alla väggar är målade i mörkbrun färg och det är riktigt hemtrevligt och mysigt. Jag har även tagit bort tapet ifrån dörrarna (jag förstår inte varför man ska tapetsera på dörrar?!).. Så snart är sovrummet heeelt klart! :) annars så köpte jag.mig en mycket dyr skjorta igår för 50:-, det sved verkligen i plånboken där... Hehe skjortan var färgglad, och passar mig perfekt Lägger upp en bild på den någon dag framöver. Btw, ska snart titta på en film som heter (the day Earth Stood still). Jag känner igen namnet, men ve ute om jag sett filmen.. Jaja vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0