kopp varm chocklad... (renoverings tankar)

Sitter här och avnjuter en kopp varm chocklad... Mums... Utöver det så känner jag att jag vill handla lite... Alltså en massa saker till lägenheten. Skulle vara riktigt härligt att renovera om kök & badrum där hemma... Största prioritet är just nu badrummet faktiskt. Vill ha det kaklat. Det skulle vara så j*vla snyggt. Har en massa ideér som jag vill genomföra! :)...
.
Jag själv skulle vilja ha ett lite mörkare badrum, så det blir lite mer myskänsla i det hela. Jordnära färger och lite halvdämpad belysning.
Jag vet... Jag får gräva ett hål i golvet och plantera ett kinesiskt träd mitt i badrummet. Och kanske installera en fiskdamm i badkaret. Jordnära... Hellyeah!

Folks reaktioner skulle då bli som ''se bilden ovan''.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0