Some epic pics!

Här kommer lite epic pics från lördag kvällen!
Jonas och Alex lirar lite gura.
Jonas spelar gitarr. Killen med skillen!
Jag pekar på Alex... Jag tyckte att det behövdes.
Och här sitter jag och Adam och pratar om hästar, marsvin och bävrar. Det finns bävrar i Sala.
Gryppbild 1:Vi försökte ta en grupp bild... Men jag kom i fokus... Haha
Gryppbild 2: Såhär skall det se ut! :D Jonas med gittaren i högsta hugg. PS: Snyggt adam.  HAHAHA!
Pekka kom på besök! :) Han dansade väldigt vackert!
Papparazzi tar kort på mig-
Vi tar en kvällspromenad till krogen! :):):)
Här sitter Alex o Jonas och ser coola ut.
Nu ska jag fortsätta kvällen med att titta på tv och äta godis. Ska även fundera på om man ska behöva köpa en Windows 7. För Vista fungerar inte särskillt bra på flera datorer och Microsoft slår folk på fingrarna som har samma operativsysten op flea datorer.
Men men, god natt chimps så hörs vi imorgon ! :D

Kommentarer
Postat av: Tommy

sv: Min helg har varit skit..

2010-10-25 @ 08:37:59
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Tommy

Sv: p.g.a att våran ena hund hastigt lämnade oss i går..

2010-10-25 @ 10:15:21
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0