kattsoldatsvakterna...

Hello monkey people!
Måste bara börja med att berätta att det är kallt här hemma... Dom får f*n fixa elementen snart! Jag vill inte bli en levande snögubbe... Det skulle ju... Vara tråkigt... På tal om tråkigt, ska fippla lite hemma. Måste ju vara fint nu när man ska iväg... Varför ska det vara fint när man ska iväg tänker ni??? Jo för katterna ska ha fest och dom vill inte att det ska se ut som en soptipp. Ok, allvarligt nu... Katterna ska vaktas lite. Så när kattsoldatsvakterna (hehe) kommer och vattnar katterna ska det se någorlunda fint ut iaf. :)
Nu kommer en riktigt skön låt.

Ja ja, ni kanske tycker att det är EMO eller något att tycka om den här låten... Men det sk*ter jag i... Ska visa hut mycket jag bryr mig i en enda mening....(Kommer nu)... Bävertand!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0