2010-05-31

Hej alla glada små djur.
Vet ni, om 2 dagar händer det något spektakulärt, kan ni gissa vad det är?? Jag tänker inte berätta än faktiskt, jag berättar då istället! Kan säga att det är något stort iallafall!
På tal om något stort, jag kan rekommendera er alla att inte sola i linne som jag har gjort dom senaste gångerna det har varit sol... För jag är kritvit på magen men är brun och fin på armar, ansikte, nacke och övre delen av bröstet. Så när jag tar av mig linnet ser man tydliga sträck efter brännan.... Haha så fult!
(OJ j*vlar vad jag ser liten ut på bilden... Konstigt!)

Kommentarer
Postat av: Michael

Jag vet jag vet...det är ******** då :)

2010-05-31 @ 18:09:54
Postat av: Playmates Of Sweden

daman youre hot! :D

2010-06-01 @ 23:12:26
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Martin

Du ser aningen GAY ut. stämmer det?

2010-06-04 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0