2010-03-09

Hej alla glada, ny dag nya utmaningar kan man säga!
Jag sitter här och njuter av en god frukost av Joghurt, Musli, mackor och Thé! Låter det inte alldeles underbart? Vet ni vad som också är underbart? Jo det är vädret idag, Det är riktigt härligt med sol iallafall när man ska vara ute hela dagen liksom! Jag undrar vilken stad i Sverige jag kommer befinna mig i dag, igår var det Katrineholm.
.
Men det återstår att se helt enkelt!
Hörni, jag får bjuda på en ganska omordern bild på mig själv så ni har något att titta på iallafall. Jag har ju varit så dålig på att stoppa in bilder nu för tiden!! Men här får ni en bild som många av er sett förut!
Mr, backslick frillan!
Ska iväg nu, hörs ikväll kära grodor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0