Katthane.

hej alla glada!
.
Nu är Sveriges coolaste katthane här. (alltså jag :) )
.
Korv med bröd är väldigt gott alltså, åt just en... Bara så att ni vet! Jo, idag har vi fixat lite hemma hos hennes familj och imorgon bär det av till kära Örebro igen! :) Och jag kan också säga att jag tror att det börjar bli bättre med magen också, även fast jag mått ganska dåligt idag! Men men, det löser sig nog!
.
Så jag hoppas att ni inte blir ledsna för att jag är lite oaktiv med bloggen nu, men är ju som sagt inte hemma. Men jag be back!! :) Och då får ni roliga bilder och sånt skit igen! :)
.
Förreste, att blogga ifrån mobilen funkar, men tar tid... Så undviker det! :)
.
Men vi hörs förmodligen imorgon igen, för då åker i ju till Örebro! :) Ha de bra alla Bumbitroll!

Kommentarer
Postat av: Lucifer

Skit i örebro, förfan! Stanna i Sala så ska du få en rejäl omgång smisk. Och annat kul.

2010-01-15 @ 17:22:31
Postat av: A*******R

Håller med hans kommentar! o/

2010-01-15 @ 17:23:39
Postat av: Beelz

KOM TILL SALA DIN SATE!

2010-01-16 @ 12:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0