Det tog tid va!

Nu är jag hemma igen. Det var trevligt att träffa Rebin. Vi satt på ett fik och chillade under en väldigt lång stund och bara snackade. Haha det tog väldigt lång tid må jag säga! Men det är skönt att bara vara hemifrån ibland! :)
.
Och jag måste även säga att det inte blev så många bilder, men jag tog typ två iallafall. Haha jag glömde helt bort kameran! :) Men jag tog två snygga kvälls bilder.
.
.
Jag ska ta några bilder till ikväll åt er så att ni har något roligt att titta på! Vet ni, nu är jag sjukt hungrig! Jag känner att jag behöver fylla tanken! Idag ska vi äta Chorizo med räksallad och strips! :) Mums!
.
Justja, jag måste säga att det blir nog en ny plåtning snart! :) Att fota i kyrkan var tillåtet, (jag frågade). Så nu ska vi bara bestämma vilken dag vi ska plåta! Och ja, självklart kommer nise resultaten! :)
.
Men vi hörs snart igen små apor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0