Dålig på att uppdatera!

Ok ok... Jag vet! Jag har varit ganska dålig på att uppdatera! Men jag har mina anledningar! Jag är inte hemma! Jag kommer hem imorgon, bara så att ni vet!
.
Jag måste också säga. blää!! Jag är så trött på vintern, jag blir så tjurig och deppig hela tiden... Vintern är verkligen min griniga tid... Fy f*n!
.
Jag längtar till sommaren, då känns det som att man kan göra mer saker t ex. som att bara gå ut och chilla i parken liksom... Kan man det nu? Neej! Det känns som att jag behöver lite sommar nu också för att jag vill börja plåta ute, på en massa häftiga platser! :)
.
Men ni!!!
Nu ska vi käka Pizza! Så vi får höras snart igen!
.
Kram på er, krambjörnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0