2010-01-07

God dag på er.
.
Idag som jag skrev igår, så ska jag ner på stan. Jag ska ta med kameran och ta lite kort!
.
Vet ni, jag har även hittat en plats som jag tror skulle vara cool att plåta på! :) Men det återstår att se vad som händer med det.
.
Jag kom att tänka på en annan sak också, att det här med att skriva precis hur och vad man vill i sin blogg t .ex. kan det vara ganska farligt och dåraktigt. Tänk liksom på dom riktigt stora bloggarna, jag menar, tänk om någon av dem skulle skriva stötande saker som många människor förmodligen inte uppskattar. T .ex. att det är tattigt med vissa saker osv. Jag menar, folk kan ta väldigt illa upp och är man en stor bloggare kan man lätt få fiender om man skriver sådana saker.
.
Vad jag menar är att man inte är dum i huvudet om man skriver något stötande, jag menar att det är bara inte är så bra. För ens egna bästa. Det är bara en liten tanke som slog mig.
.
Jag ska gå nu..
Men vi hörs om ett tag kära små sniglar!
Ciao

Kommentarer
Postat av: sandra

hejsan:D

vad gör du ?

2010-01-07 @ 14:01:36
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Vanilla

Kul att du har hittat ett bra ställe att fota på, hoppas vi får se resultatet! :-)

2010-01-07 @ 14:53:17
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0