Gerderob!

Ja hörni, Imorgon måste jag visa er lite mode tips utifrån mig alldeles egna garderob! :) Jag känner att jag behöver ladda upp mer bilder på mig själv, och på något som intresserar mig gigantiskt stort... Alltså kläder!
.
Vad säger ni, låter det inte fantastiskt? Bilder på kungen av jungeln, och bilder på hans trasor(kläder). Nej hörni, är det något som är kul är det kläder och modevisningar... Mumma för sånt. Men det händer inte så ofta i Hallstahammar Hahahah! ;)
.
Något kul är också att plåta, som jag snart måste göra igen. Har ju en super bra fotograf här i Hallstahammar jag fotat med 100 gånger innan som alltid ställer upp! :) Så det behövs lite nya bilder snart känner jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0