God gärning...

Idag har jag gjort en god gärning och jag är så happy man! Jag har donerat ett linne till behövande i Afrika. Det känns faktiskt riktigt skönt! Och nu efter jag lämnat linnet och kommit hem insåg jag att jag vill ge mer, så Jag har till och med samlat ihop en hel kasse full med plagg som jag ska ge bort... Är jag inte en ängel?!
.
Jag menar, det är mycket bättre att ge plaggen till behövande än att slänga dem åt helevetii!
.
Om ni undrar hur man gör detta, så finns det platser där man kan lämna kläderna. t ex, ''Containrar'' där det står en massa info om vart kläderna går till osv. Och så kan man också gå till Rädda Barnen lr Brödet och Fiskarna.

Kommentarer
Postat av: Lelix

OH, KLÄDER! :D

2010-02-23 @ 15:28:59
URL: http://lellix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0