Ren & Stimpy = farligt för barn!

Har någon utav er någonsin sett serien Ren & Stimpy när ni var små??? Det har jag och mina vänner... Och jag undrar ens att jag fick titta på det... Dom är äckliga, konstiga, psykiskt fel och bara helt mongo, helt enkelt farligt för barn!... Hahaha! Fattar inte att det gick på Nickelodeon.. Tack vare dem är jag som jag är idag. Hahaha!
Här kommer en liten film som visar hur ''gulliga'' Ren och Stimpy är... Hahah!
.
Dags att uggla framför tv nu. Hörs imrogon mina barn! :)

Kommentarer
Postat av: E m e l i e | Mode och vardag

fyfan, mådde seriöst dåligt när jag tittade på det där förut :D Just därför undvek jag det haha :D

2010-12-06 @ 22:24:17
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det bästa barn program som nånsin har gjorts och kommer att göras, vi var helt enkelt tåligare på den tiden nu är det ju bara "nee gulli gull ungar"

2010-12-06 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0