Pizza.

Hej snabeltandadetigrar.
Idag blir det pizza till frukost och sedan pizza igen till lunch. Mums va? Kan det bli nyttigare med pizza och dricka till frukost? Äsch, man måste ju unna sig lite här i livet! ;). Om ni undrar nu så sitter jag hemma hos Morsan i Sala och chillar, det har varit en fartfylld helg med en massa kul. Och jag är riktigt nöjd! Det kommer komma upp bilder ifrån festen. Men vet inte när, för Jonas stod för fotograferingen av ''vimmelbilderna''. Hehehe... Och han har inte lagt upp dem än.
Utöver det, när jag kommer hem idag så ska det plåtas igen. Ska träffa Natalie. Det ser jag väldigt mycket fram emot, det ska bli skit kul!!
Men nu dags för pizza. Hörs sen krambjörnar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0