2010-01-08 Nu bilder från gårdagens äventyr.

Hey vänner.
Oj oj oj, Det var riktigt kul i Stockholm måste jag säga! Det blev en del shopping också. Det var dock inte mycket man fick se av Pride i år, för det var så mycket folk och alla trängdes... Men det var kul ändå! Och efter Pride, framåt kvällen så drog vi till Sala och festade loss lite.
På tåget till Stockholm.
Kul med Pride. :)
är står jag och ser söt ut.
En bild på min förtjusande outfit.
En liten Miccis sitter och tittar. :)
Hehe skogshuggar gubbar. Haha! :D
Glada människor.
Hehe :)
Jag och Jonas på kvällen, det kommer fler festbilder. Ska få dem skickade till mig! :) (Nej vi kysser inte varandra, vi ville bara fula oss lite. Som vanligt! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0