2010-04-20

Hej alla lyckliga chimps!
Jag kan stolt säga att jag har läst klart Michael Jackson självbiografi ''Moon Walk''. Man kan nästan säga att jag har lärt mig en del bara av att läsa boken, det känns så faktiskt! Det var riktigt bra och man fick höra en massa intressanta saker. Jag är faktiskt väldigt glad att jag läste boken. Plus att jag är stolt över mig själv som av egen hand har läst ut en bok, jag brukade tycka att det är tråkigt att läsa. Men ack så fel jag hade, läsa är skojiplojj! :)
Kan ni tänka er? Jag är 20 år och har läst ut min första bok utan att bi tvingad till det pga av någon slags skoluppgift... Haha jag är inte normal! Men men, vem bryr sig om 100 år va? Nej, ni måste köpa boken och läsa den. Michael Jackson är verkligen kungen i djungeln i mina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0