Mobil

God morgon vänner, vet ni... Jag blir så irriterad på min mobil. Den börjar bli så värdelös! Den klarar knappt av någonting alls längre. Pratar jag för länge i den dör batteriet osv! Jag menar hur bra är det!! Den slukar batteriet så j*vla fort nu för tiden så det inte är sant. Så hur ska man göra, köpa en ny mobil eller ett nytt batteri!? Det skulle vara kul med en ny mobil, men ändå så tycker jag om den jag har väldigt mycket... Jaja det återstår att se helt enkelt!

För det är ju inte så jävla kul om någon ringer angående något viktigt så bara dör telefonen mitt i en mening. Jätte bra. Isåfall om jag köper en ny, så blir det en värsting telefon! En riktigt bra jäkel!

Här har ni en bild som jag gjort. En hyllning till min nuvarande telefon.


Ni får gärna lägga kommentarer på saker jag gjort, det är alltid kul! :)

Vet ni, Kanye West är förbaskat bra!
Lyssna på ''Kanye West - Paranoid''

Dags snart om ett tag att dra hem och käka lunch, Mumma!

Här kommer an gamal ganska schysst bild på mig, av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0