Guds barn...

... Alltså jag, är tillbaka här nu och ska lägga upp resten av dom där sjukt härliga partybilderna som jag vet att ni alla vill se!


Jonas och jag.

En drickande Sebbe.

Jag, Alex och Sebbe.

Jonas von hunk.

En babe (Miccis)

Jonas, haha skönaste blicken där! Diiiva what´s up? Hehe!

Jag och Jonas, jag vet... Nämn det inte. Vi vet det redan... Vi är sjukligt snygga.

Sebbe, Jonas och Alex. Om gud hade ett ansikte, så är det dom. Hehe

Jag säger bara... HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Jag, Sebbeoch Alex. Vi är... Ja dundrans tuffa!

Jag och Sebbe.

Amanda och Miccis, dom sitter och ser töntiga ut i soffan. ( Hon ville inte synas, hon påstod att hon såg för flottig ut... Jajaaa)

Sådär, var det kul för er att se? Jag måste skriva igen att jag tyckte att den kvällen var sjukt kul, ett stort tack igen för kvällen till alla som medverkade!

Ja, ni kanske vill veta vad som hänt mig idag, Jo jag och Miccis gick upp skit tidigt för att vi skullle få skjuts av morsans typ gubbe... Så vi gick hem och åt lunch sen åkte vi direkt till Örebro, sen när vi kom hem hit, så chillade vi ett tag, efter ett bra tag så var jag tvungen att gå till Arbetsförmedlingen och skriva in mig här. Sen efter det drog jag hem och här har det inte hänt mycket. Vi har ätit mat och nu tittar vi på Idol. Jag ska söka lite jobb ikväll också. Kan ju vara bra menar jag! Att söka så mycket man kan. Jag skulle kunna tänka mig att jobba med nästan vad som helst faktist, liksom allt är en bra erfarenhet och man behöver inte bli fast på samma jobb i resten av sitt liv liksom. Jag känner att jag vill testa allt möjligt. Och jag kan ju fortfarande hålla på med sånt jag verkligen vill hålla på med. Ni vet Modell/Tv osv! Väntar dock också fortfarande svar ifrån Derek. Bara så att ni vet.

Jag ska nog söka vidare nu, och titta på Idol. ha en bra fortsatt kväll alla.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello Kitty strumpor, HELL YYAAE!

2009-09-28 @ 20:43:48
Postat av: Amanda

Hello Kitty strumpor, HELL YYAAE!

2009-09-28 @ 20:44:22
URL: http://mmandis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0