Frukost/lunch

Tja har just käkat frukost/lunch. Gott som f*n med tanke på att jag nästan hade slut på energi! Ska snart fixa iordning mig för en typ ''heldag'' på stan. Vi tänkte sticka och handla, pumpa min cyckel och glo runt. Jag ska även söka ännu fler jobb idag. Härligt, det är skönt att få det gjort men det skulle vara ännu skönare att få ett jobb snart! Hehe

Det var något igår som jag tänkte skriva om idag men nu har jag glömt det...?... Tusan också! Jaja.

Jag funderar på vad jag ska ha för kläder på mig idag... Det blir nog Jeans och någon t-shirt. Det brukar funka! :)


En av mina absolut favorit bilder. Hehe Vi ser ganskla galna ut hela högen.

Jag funderar ganska starkt på att söka lite designer jobb igen. Det känns som att jag har lagt det på hyllan! Och det vill jag ju inte göra! Vore kul att hålla på med sådana saker. Älskar ju att rita så!


faktist en bild på mig, av mig.

Men ni! Nu ska vi dra ha det gött!
Tar lite fina bilder som ni får se sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0