Sent & fjantttttt

Det börjar bli sent och jag ska nog sova strax. Har lite små tråkigt faktist.

Hörni, musik inspirerar och påverkar ju väldigt mycket och då undrar jag på vilket sett Lil Wayne´s musik inspirerar & påverkar... Jag själv blir faktist väldigt glad av hans självgoda texter... På något skumt sett blir jag väldigt glad, jag vet inte varför... Men han är ju en väldigt bra artist! Han har verkligen lyckats!



Och på tal om att lyckas så kom jag och tänka på ett annat, ''Att vara något, eller att inte vara något alls'', alltså att vara en fjant eller att inte vara en fjant... Och jag själv är så trött på att vara den där fjanten... Åh då menar jag inte med vissa personliga drag som töntig humor. Då menar jag modet... Jag skulle vela våga vara mer modig, och våga ta åt mig mer av livet... Unna mig mer helt enkelt!

Känns ganska patetiskt att inte våga saker och vara lite mesig... Tsss... Fan jag borde faktist ta och unna mig mer! Och det ska jag göra också, det börjar nu! ( Kan ju försöka iallafall ), för det känns bara så tröttsamt och tråkigt annars... Tänk så mycket man missar om man inte vågar!

Nej, jag ska ta mig en tankeställare och ett glas vatten, sen blir det läggdags.

Sov gott mina små fjärilar!


Inte den nyaste bild på mig, men det är iallafall en bild.
Bilden representerar guds högra hand, Lars Von Jesus själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0