Hej alla glada!

Sisådär, nu är man hemma. Vi har traskat omkring på stan idag och köpt lite smått och gott, jag har även fått syn på en fin väska i svart krokodilskinn av något slag som jag ska köpa!

Idag ska vi äta taco, enligt mig det godaste som finns!

Här ser ni ännu en otrevlig men trevlig bild på mig, där jag ser överlycklig och glad ut.


Jag vill ta upp ämnet mode lite grann
,
Det finns ju självklart för och nackdelar där också. Och det finns något jag avskyr som folk går omkring i nu. Det har blivit någon slags trend bland dumma mode ovetande människor/ungdomar. Ni vet dom här nya f*rbannade Adidas mjukisarna som är mer åt det slimade hållet, dom ser alltså mer ut som stuprörsmjuksiar!!?? Alltså att folk tror att det är snyggt att gå omkring i dom här stuprörsmjukisarna förstår jag inte!! Det är sport byxor inte något du ska ha på dig till vardag, det är inte snyggt!!!!!!!

Det är precis samma sak som dom idioter som har gummisnoddar på jeansen. HERREGUD köp stuprörsjeans då!!!!


Bilden kanske inte är tydlig, men jag hoppas iallafall att ni förstår vad jag menar! INTE SNYGGT!!!

Vi köpte även en fin fin spikmatta idag!

Den ska jag testa efter maten. Och nu ska vi käka så jag blgogar senare igen


Kram hej på er mina valrossar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0