Frukost #

Nu sitter jag här igen och avnjuter en härligt frukost, och som vanligt äter jag mackor med thé. Jag är överlycklig! för jag har köpt ett nytt pålägg och det smakar himmelskt! Det är en helt vanlig bredbar ost och det har jag saknat, för tidigare nu i några veckor har jag haft en bredbar ost med örtsmak och den var riktigt äcklig! Så aldrig igen!

Jag kom just på en sak, kommer ni ihåg när jag skrev om min gamla header? Alltså är det någon som kommer ihåg hur den såg ut? Jag tittar på min gamla och jämför den med min nya, så inser jag hur mycket nöjdare jag är med min nya alltså! Jag tycker själv att den där 1000 gånger snyggare!

Här har ni min gamla header så får ni se själva!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0