Fredag kväll.

Jag känner mig väldigt tråkig som sitter här och segar på en fredag kväll medans alla andra är ute och festar och lever livet liksom hehe. Men så är det att vara en tönt som jag, hehehe.

Jaha där ser man, en kille från sala som jag vet vem det är ( känner honom inte ) är tydligen spårlöst försvunnen. Ganska hemskt faktiskt! Och synd för hans dotter om det hänt honom något illa, men han umgås säkert inte i dom bästa kretsarna och då kan vad som helst hända... Usch, man hoppas för hans dotter att inget illa hänt honom faktist. Det vore tragiskt.

Jaja, jag ska fortsätta inlägget med något mycket trevligare! Alltså, lite gamla bilder!

Här har ni mig.

Bild på Adam och mig.

Och även en bild på min rygg, otroligt spännande va? Jag ser att jag har Wrangler Jeansen på mig där.

Och en bild på mig igen.

Bilderna är tagna på en fotolektion i skolan, (När jag gick i skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0