Tillbaka

Jag är tillbaka nu, jag har inte bloggat ordentligt idag för vi har varit ganska upptagna med att gå på stan och sen titta på en massa spännande tv och serier... Men allvarligt, har det blivit en dålig vana för mig nu att blogga dåligt? Nej, det har det inte! Jag har bara varit ofokuserad nu dom senaste dagarna... Men det ska bli ändring. För jag tänker inte bara sluta och ge upp med bloggen, jag menar det här är ju kul.

För ett tag sen har vi ätit flygandeJacob, och druckit Julmust. Vi har även tittat på...Gissa!... ''One Tree Hill'' och självklart ''Gossip Girl''.




Idag så försökte jag likna ett vildsvinstryne. Men jag lyckades inte.

En tönt. :) (Miccis)



Jag måste tilläga en sak alltså, jag hatar den här svenska reality serien ''Ensam Mamma Söker''. Det är ett så patetiskt och värdelöst program!! ''Ååhhh jag är sååå käär''.... Fan jag spyr på serien alltså... Jag spyr på allt det här manuslästa gulli gull snacket och allt fjolleri... Snälla, dom där j*vla killarna kommer förmodligen aldrig göra om dom där töntiga sakerna sen.... Nej men allvarligt, vilket skit program!! Jag skäms åt dem som är med i programet...

Hörni, jag skriver mer imorgon. Och jag vet att jag lovade er min bild som jag gjort... Jag lovar att lägga in den i morgon. Det känns som en bättre start på veckan liksom! Men vi får alla höras imorgon, så får ni ha det så bra!

Sov gott mina grisungar.

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hahaha ah:D åh julmust<3

2009-11-08 @ 22:09:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0