Ska fixa mig nu!!!

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera idag, men jag har faktiskt en anledning till det. Jag har varit så trött hela dagen, jag känner mig helt slut alltså. Men ska unna mig lite gott nu så jag blir piggare! Det blir Pepsi och godis. Jaja, men som sagt jag ska fixa mig nu. Och ni vet fortfarande inte till vad! Haha jag kan säga att det är till något med skor att göra. Låter det inte väldigt, väldigt spännande?
.
Jag kan lova att vissa av er förstår vad jag och Miccis ska gå på ikväll. Men för er andra som inte har det blekaste får veta det imorgon. För jag ska ta med kameran.
.
Men jag ska fortsätta med att göra mig vacker! Vi hörs kanske sen när jag kommer hem! Eller imorgon!
.
Ni får ha det så bra ni bara kan ikväll!
.
Hejdå mina små Bumbibjörnar.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja gör dej sexig nu!

2009-11-21 @ 19:13:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: sandra ♥

önskar dig en trevlig lördag !

2009-11-21 @ 19:24:31
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0