Lunch

Tja alla, nu sitter jag och äter lunch och fördriver tiden framför datorn som vanligt. Vad händer ikväll då? Fredag och man ska ut och ha kul ju! Själv så tror jag att jag kommer sitta hemma och ta det lugnt, tänkte unna mig dricka och godis ikväll, haha... Jag är en otroligt rolig ung människa! Nejdå, men det roliga kommer sen... Som sagt, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Vet ni, jag känner mig väldigt trendig när jag går omkring i det här snygga linnet!

Det är Gucci och den kostar cirka 2000 svenska kronor.
Ok då, jag kanske överdrev lite... Jag har fått den och den kostar säkert en tia... Men man kan vell få drömma lite eller hur?

Jag känner mig dock mycket trendigare i min cykel T-shirt.

Såhär vacker och söt ska jag se ut idag. Bra va?

Och idag ska jag självklart jobba. Men jag slutar lite tidigare, jag slutar klockan 7 idag. Och det känns nice! Jag undrar dock när jag ska hinna köpa mig dricka och godis... Kanske jag skulle göra nu faktiskt... Ja ja, man är ju efterklok. Jag tror även att jag kommer vara på ett riktigt bra humör idag också! Härligt, jag är ju ett energi packet som älskar att vara glad!

Men nu ska jag vidare till jobbet. Ska sitta och vänta på lite mail också, vet inte när jag får dem. Vad dom handlar om?? Ja... Det vill ni gärna veta va? Hint: Modell

:) ;) Hejdå

Kommentarer
Postat av: Tobias

Köp en rakapparat med trimmer :) funkar perfekt.



jadu ingen aning, fick den när jag fyllde 15 :D haha så den har hängt med några år!



ha en trevlig helg

2009-11-06 @ 10:05:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0