Kväll

Nu är det kväll.

Vet ni, imorgon ska jag genomföra en grooming på min blogg. Eller rättare sagt, jag ska försöka göra det iallafall. Och ni kommer direkt förstå vad jag menar imorgon. Om jag får det gjort korrekt.

På tal om Grooming, var det någon annan än jag som såg Chuck Bass pussa en kille?


Jag måste verkligen säga att serien (Gossip Girl) är full utav överaskningar som man aldrig tröttnar på. Vi har även tittat på One Tree Hill som även den serien är full utav spänning och överaskningar.

Och just ja, idag blev jag chockad faktiskt. Jag fick höra att den nya filmen New Moon har dragit in cirka 500 miljoner kronor bara i USA. Då undrar jag var den drar in över resten av världen?

Jag vill gärna se den filmen snart. Man kanske ska gå och se den? Eller bara vänta tills den kommer ut på Dvd.

Det återstår att se helt enkelt. Men nu tänkte jag fortsätta kvällen med att ta det lugnt. Ni får ha det bra så hörs vi imorgon.

Sovgott min tomtedjur.

Kommentarer
Postat av: nicole

sv: bara bra här med:)



love

2009-11-22 @ 21:24:06
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0