Hej alla, tar detta fort.

Tjena alla glada människor. Hur mår ni ikväll?
.
Jag kan säga att detta blir mitt sista inlägg för ikväll, ni får veta imorgon varför! Så jag måste vara lite snabb nu. Men iallafall, vi ska iväg på något otroligt manligt och coolt. Haha nejdå, men ni får se imorgon. Jag säger tack för mig och ha en fortsatt förtjusande kväll nu ni alla sköna människor. Mycket kärlek till er. :)
.
En gammal bild igen, men ärligt. Jag tycker mycket om den här bilden. Därför jag använder mig utav den! hehe. Som sagt jag är ju lika söt som en kattunge. ;)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: My

Hey, what's up?

2009-11-20 @ 18:50:02
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Tobias

Okej, att det alltid ska vara så höga intagningspoäng! Jag pluggar inte, men har sökt en journalistikutbildning så jag hoppas att jag kommer in där :)



ha en fin kväll!

2009-11-20 @ 19:21:56
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0