Här kommer gårdagens bilder!


Alex, Jonas och Jag.

Jonas, jag och Alex. Alex tittar ömnt på mig. Hehe! ;)

Alex the Crazy eyes man!

Jonas the Puppy eyes man.

Alex, du skiner som en ängel. Haha!

Här står det pojkar i köket.

Här har ni en glad mig.

Till och med Miccis fick vara med och rocka loss!

Vi är dom grymmaste av alla grymma!

Jag och Alex är sjukligt snygga.

Lika så vi... Lika så vi!! ;)

Detta drack bäste far Alex.

Såhär kul hade vi det innan vi gick ut, sen blev det crazy banana!


På vägen dit.

på vägen dit också.

Vi hamnade här, på någon rock bar.

Jonas var nöjd!

Vi också!

Självklart så var Miccis med. :)

Jag kan säga att det var en sjukt kul kväll! Haha och Jonas, du är fan inte klok! Men det är så det ska vara. Han gjorde något episkt, det är det enda jag kan säga! ;) Förutom det så var vi alla nog ganska galna, och crazy! Som vanligt alltså! Som sagt, man måste ju få unna sig lite kul ibland eller hur grabbar? ;) Tack för en trevligt kväll ni töntar!! Hehe. ( Jag längtar tills nästa gång! ;) )


Jag unnade mig själv Coca-Cola Vanilla idag också, jag har inte druckit den på flera år! Och sist jag provade (För flera år sen) så tyckte jag att den var jätte äcklig. Men ack så fel jag hade, den drycken är otroligt god!

Kommentarer
Postat av: Jonas

That night was Legen... wait for it...



...DARY!

2009-11-29 @ 17:59:27
Postat av: Alexander

Jag säger bara: "Megadeth", "Episkt" Och "bajslukt!"

2009-11-30 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0