2009-11-24

Idag är det strålande väder och jag är på topp humör. Vad händer en dag som denna? Jo det ska jag berätta för er, jo vi ska till NetOnNet och köpa... Ja, det kommer jag inte ihåg nu iallafall. Men dit ska vi iallafall. Det ligger en bra bit härifrån och vi ska gå, men vad gör det? Jag gillar att röra på mig och att vara aktiv så det är lugnt för mig.

Vad ska ni själva göra en vacker dag som denna? Jo, jag vet exakt vad ni ska göra! Ni ska hjälpa mig med en sak! ;) Det är såhär att jag är med i en tävling. Och nu vill jag ni alla snälla människor röstar på mig. :)

1: Gå in på länken http://www.virusart.com/4361-223.aspx
2: Skapa ett konto det är lätt och går väldigt fort.
3: Rösta på min bild.
4: Sen när ni gjort det så skriver ni en kommentar här, så att jag vet att ni har gjort det. (4:an är bara för skoj skull :))

Här är bilden jag bidragit med. (Har tidigare lagt upp den här på bloggen, men gör det igen för att visa er som inte sett den)

I know, ganska knäpp bild. Men jag är själv ganska knäpp så! ;)

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: nää det känns absolut ingenting! Det gör ondare att ta hål i örat liksom :p

2009-11-24 @ 12:26:01
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0