2009-11-21

Det är soligt ute idag och molnfritt! Äntligen lite härligt väder! Jag rekommenderar alla att gå ut så mycket som möjligt idag! :)


Såhär ser mitt ansikte ut idag. Och ja! Jag vet, mitt hår ser inte klokt ut. Men men!

Igår råkade jag ju ljuga lite för er och sa att vi skulle någonstans, och det var ju dumt gjort utav mig. Fy! Men ikväll så ska vi ut på mystiska äventyr och ni får följa med. Eller ja, följa med och följa med. Ni får iallafall se det på bild. Hehe. :)

Jag måste säga att jag är lite små kär i det danska märket Humör alltså, dom har ju väldigt udda och färgstarka kläder som jag själv tycker är väldigt coolt.

Kommentarer
Postat av: tobias

Haha, vad bra!

Jodå, hade det riktigt kul faktiskt. :)

några planer för dagen?

2009-11-21 @ 12:27:56
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

Hallådär! :)

Vad ska/har du hittat på idag?^^ hihi

2009-11-21 @ 16:26:30
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0