2009-11-17

Hej hopp. Idag var det som vanligt tråkigt väder, grått och dystert. Men jag ska försöka hålla humöret uppe iallafall! Även fast jag är jätte trött och knappt orkar röra på mig så ska jag försöka.

Ja, som jag nämnt tidigare, så ska jag gå ner på stan. Och det lilla äventyret börjar snart. Det ska bli så spännande...-host-. Men jag tänker iallafall ta lite roliga bilder, så slipper ni sitta och titta på enbart text, och jag vet ju hur tråkigt det kan vara! Men men, vet ni vad jag har lust att göra? Klart ni inte vet, hehe... Jag har sån lust att åka till Stockholm, staden är så fin och jag trivs jätte bra där! Det skulle vara jätte mysigt att bara gå omkring, shoppa, fika och bara ta det lugnt i Stockholm city.

Och det finns ju en till sak som jag tjatar om som jag vill, och det är att gå upp i vikt. Alltså, tänk vad skönt när jag gör det och kan känna mig nöjd med min kropp liksom! Gud så härligt! Jag längtar nå otroligt. För när jag har gått upp i vikt så kommer kläder som jag köper sitta mycket, mycket snyggare! Det kommer bli läckert! + att då kommer ni få se en ännu gladare och spralligare sida utav mig!

På tal om kläder.

Angry Pocket Parka från Fifth Avenue Shoe Repair.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det är asskönt att klippa sig =)



Haha ja det är inte lätt, hoppas mina försvinner tills imorgon =)

2009-11-17 @ 12:01:50
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad tycker du om homosexualitet?

Svara gärna på frågan i min blogg :)

2009-11-17 @ 13:29:25
URL: http://crazygirlhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0