2009-12-23


En jag! :)

Imorgon smäller det! Gud vad gott det ska bli med julmat, godis och 100 liter julmust! Haha! Mat är livet! ;) Jag lever för att äta! Hehe...

Jag känner mig dock lite tråkig! För jag har inte önskat mig något speciellt... Det jag vet att jag skulle vela ha är kanske, en mp3-spelare? Eller presentkort någonstans... Haha! Det duger till mig! :)

Och om någon timme Miccis farsa och hämtar oss, sen blir det av på äventyr till Hallsta! Riktigt trevligt ska det bli! Som jag skrev igår, vi ska äta gott och ha det trevligt! Och senare ikväll drar jag iväg till Sala! Där jag ska tillbringa min Julafton.

Vet ni, jag saknar ändå sommaren lite. Man känner sig ju så mycket fräschare då! Brun och fin menar jag!


Justja, som jag skrev igår så kommer jag vara ganska dålig på att blogga idag, men det förstår ni nog varför! :) Så om jag inte skriver mer innan ja åker så hörs vi nog under dagen eller ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Fin blogg<3

2009-12-23 @ 12:11:07
URL: http://sotttnos.blogg.se/
Postat av: UNITED STYLE

satsar på 1000 liter julmust ;-) fasen vad gott det är!

2009-12-23 @ 13:14:39
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0