2009-12-16

Jag vet vad ni tänker... typ, Lars din tönt varför vaknar du alltid så sent? Gör du inget vettigare än att sova? Hehe. Men idag gjorde jag faktiskt något bra. Jag gick upp klockan 8 och det är inte varje dag man är så duktig! ;) Jag hade ärenden på stan så var tvungen att springa dit.

Men nu är jag hemma för en snabb lunch. Ska snart ner på stan igen och träffa Louise. Så idag överträffar jag mig själv alltså.

Och det där med bilder som jag lovade igår, det håller jag fortfarande! För jag ska ta med kameran när jag går. Så ska knäppa lite fina vinter bilder osv åt er! :)

Men nu ska jag få i mig thé och mackor så hörs vi senare!

Nu ska få njuta av en riktigt bra ny låt med T-Pain.

 

Hej så då sålänge ekorrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0