2009-12-15



Inte långt kvar till the Julafton! Erkänn att ni längtar? Det gör inte jag för jag hatar julen!!!....

Nej förlåt, jag skojjar bara. Nu ljög jag lite! Jag älskar julen, det är nice! :) Jag älskar julstämning... Och självklart maten. Är det något jag inte kan få nog av så är det mat! hehe...

Hörni, jag måste säga en sak. Jag är f*n knäpp och helt galet hyper... Ni kan aldrig gissa vad jag vill göra just nu! Jo jag vill plåta igen!! Jag har kommit på en sjukt cool ide som jag vill genomföra! Jag menar, skulle jag bestämma så skulle jag plåta varje dag! Haha! Det skulle vara awesome!

(För er som inte förstår vad jag pratar om. Gå till ''Kategorier'' och sen ''Modellbilder''.)

Kommentarer
Postat av: Emmelist

okej, jag kommer från härliga umeå :D snöar som attans här idag!

2009-12-15 @ 12:27:37
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0