2009-12-11 Och ännu en bild.


Ännu en bild från plåtingen.

Jag måste börja dagen med att säga att ''Mika'' är en väldigt bra artist! :) Jag gillar låten ''We Are Golden''.


Vad händer idag? Jo det ska jag berätta för er, idag blir det promenader hela dagen. Vi tänkte vara lite extra duktiga och gå väldigt långt idag. Skönt, tycker jag! Man måste ju vara duktig, för ikväll blir det godis, dricka och Idol-finalen! Spännande va? Jag tror att Erik kommer vinna, så är det ju bara! :)

Jag måste bara säga en sista sak, är det någon som sett den där... Vad f*n heter det!?... Jaja, klippet på MTV där en tjej klappar en rosa liten kattliknande sak? iallafall, jag älskar det klippet! Den är så j*vla cool!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0