Lätt tjänade pengar....

Jaha, med brist på saker att göra nu under lunchen så skriver jag en liten rad här. Idag blev det 2 pizzaslize till lunch, det var riktigt gott! Sedan så satte jag mig ute i solen och stekte lite! Men hade inte tålamod att sitta där, det började klia i fingrarna och jag ville skriva av mig lite här.
Antar att jag snart skall fortsätta denna långsamma dag, det händer ingenting på jobbet... Knappt några kunder alls så det kan lätt bli lite långtråkigt... Lätt tjänade pengar dock, men iallafall. Man vill ju jobba för pengarna. Eller hur?

Lägger upp den här igen eftersom jag gillar den så mycket... Hehe! Man kan inte vara vettig i huvudet om man ritar sånt här. Och det är jag inte heller! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0