Star Trek + ruggig bäffsoffa

Ok, då har jag sett filmen Star Trek också. Den var faktiskt bra! :) (även fast vi spenderade en hel del av filmen till att skratta åt dumma saker)
Riktigt snygg poster btw! :)
Jaha, töntarna kom hit till slut... Jonas Och Alex försökte äga mig och Jesper så dom sa att dom hade åkt iväg. Fast vi förstod ju såklart att dom inte hade det. Så när dom dök och med sina halvmongolida leenden så var det VI som skrattade. Hehehe! ;)
You mess with the wrong people... Bi**hes! ;)
.
Ja, nej... Man är ju för rolig. Snart ska jag iallafall hoppa i säng... Eller säng och säng. Vi monterade upp en ''ny'' halvruggig bäddsova idag, som var väldigt skön att sitta i. Så Hoppas den håller samma standard när man skall sova.
För jag förtjänar bara det finaste...
//Sov gott chimps och kom ihåg, lev länge och utvecklas! //Spock (nördskämt...!)

Kommentarer
Postat av: jonas

Eh lol? ni trodde att vi hade varit i möklinta, jävla nördar!! ni blev ÄGDA SÅ DET SKRIKER OM DET!

2011-07-07 @ 12:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0