Kröp upp i ett hörn och fräste...

Oj oj oj oj.... Kan säga er att det inte var förtjusande kul att gå upp i morse... FyyF***N så trött och seg jag var! Oj oj , det var näästan liiite synd om mig! Jag menar, jag mår aldrig illa dagen efter fest, är alltid bara mycket hungrig. Men idag/imorse (Bara för att jag skulle jobba idag) mådde jag väldigt dåligt. Är det inte för typiskt? Gissa om det var skojjsiplojjs dom 3 första timmarna på jobbet. Jag typ kröp upp i ett hörn och fräste till folk som närmde sig... Hahaha! Jag kände mig lite som Gollum där ett tag, jag såg till och med ut som honom. Men nu när jag käkat (för cirka 2 timmar sedan) så är jag iallafall pigg och snygg igen.
Nu ska jag återgå till jobb. snart dags att åka hem. Då tänker jag lägga upp lite bilder från igår också! :) Ses snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0