irriterad...

tja...
Känner mig faktiskt riktigt irriterad idag, är inte alls på humör... Konstigt.. Men men, så kan det vara ibland. Sitter faktiskt och längtar tills vi ska till Stockholm. Kommer bli så j*vla kul! + att vi planerar att åka till Finland nästa månad. ta en kryssning. Det är ju riktigt kul att ta en shoppingdag där! :)
.
Vi funderar även på att åka utomlands snart igen, det skulle vara riktigt härligt. För jag känner att jag vill göra saker... Se världen! Inte bara jobba hela J'vla tiden... Glad att jag har jobb, men ändå. Vill leva lite också. Jobbet är inte allt.

Man kanske ska försöka bli lite gladare och piggare... (Som dom här busarna på bilden! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0