Tappade kyckling på golvet....

Hey alla glada apor!
tillbaka nu efter lite jobb... Jag sitter nu här och ''avnjuter'' en ''härlig'' lunch potatissallad... Hade kyckling också, med råka tappa det på golvet så kände inte för att äta det då. :)... Men men, fick i mig en chockladboll också.. Så nu vet ni. Kan förstå att det är mycket spännande information! ;).
Utöver det så jobbar jag en heldag idag. Jag jobbar till 20 Ikväll. Känns ändå väldigt skönt med tanke på att jag har varit ledig i några dagar nu. Det är alltid skönt att vara ledig. Men jag orkar inte vara ledig för mycket nu för tiden, vill jobba också. Det är skönt att jobba. Då känns det iallafall som att man gör något vettigt tycker jag. :) Allrahelst nu när jag inte kommit något vart än med min kreativa sida.. Så att säga. :)

Gammal goding... Man tröttnar ju aldrig på den här bilden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0