Lunch. Hälsoblogg, tips.

Dags att trycka i mig lunch. Ni kanske undrar vad en hunk som jag äter till lunch. Och eftersom detta är en hälsoblogg ''host'' så ska jag berätta det. Jag brukar börja med att steka på lite grodben, sen gräddar jag halvrekuddar med spenatsoppa... Sen efter 30 min.... Orka... Ska vi kanske vara seriösa? Jag äter kanske potatismos med korv? Hahah det känns som något som jag snabbt skulle slänga ihop. Fast idag känns det lite tråkigt att bara äta korv o potatismos. Jag vill äta något roligare än det! Men frågan är vad??!!
Ja, det får bli pasta idag!


Kommentarer
Postat av: Mulari

Det är bara för attdu är lat när jag inte är hemma och lagar mat

2010-10-13 @ 14:01:41
URL: http://mulari.blogg.se/
Postat av: Lars

Något i stil med det ja.

2010-10-13 @ 14:02:49
Postat av: Anonym

HAHAHA tönt! ;) Men jag lagar god mat :P

2010-10-13 @ 14:39:17
Postat av: E m e l i e | Mode och vardag

sv: ska jag vara ärlig så har jag ingen aning haha :D

2010-10-13 @ 14:55:03
URL: http://emeliepetterssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0