frukost på Ikea?

Sådär va, nu sitter jag här igen och ser allmänt söt ut... Som vanligt... :)... Har någon ätit frukostIkea förut? Ja, f*n ni läste rätt. Jag skrev faktiskt frukost på Ikea. (oacceptabelt säger ni! Omöjligt säger ni! Inte fashionabelt säger ni!) Men ni har fel för det går och det är smarrigt att käka där f*n. F'*n vad jag svär idag?!... :P.... Men som sagt, ät frukost på Ikea, det är smarrigt. Ja ni läste rätt igen, jag skrev faktiskt Ikea.... Frukost på Ikea! ;)
Mina paintskills är något utöver det vanliga.... Hehehe
Utöver frukosten så är detta en möjligheternas dag. Jag ska vara allmänt duktig och kreativ idag. Ja, efter jag städat lite igen... Eftersom jag är en gris och grisar ner allt. Så fort jag rör mig så sprängs typ hela j*vla lägenheten, fattar inte hur jag tar mig till! :P
Någon som vill städa åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0