atleter och babianer....

Well hello there.
Jag börjar med bilder. (
Jonas von awesome and me. :)
På lördag kvällen/natten? någon gång när jag skulle lämna en sak till Miccis på en fest på andra sidan universum (alltså stan)! :)
Och där träffade jag ännu en awesome dude, Émile. Sannas boyfriend. :)
Jag har faktiskt kameran proppad med spännande äventyrslysta töntbilder. Men nu är det så att Miccis lånade kameran så att bilderna är på en massa främmande människor. Och dom uppskattar nog inte att synas i min vackra blogg. :) Konstigt nog... Det borde vara en ära för alla att synas här. Men men.... ;).
Ikväll blir det till att ät något snabbt, typ grillad kyckling o potatissallad... Mumma! Jag menar, palla stå och laga mat nu... Sådant är bara för atleter och babianer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0