Vad jag har saknat....

... Gossip Girl. Tittade just på det och måste säga att den serien är riktigt bra! I like!
Jag vet, det kanske är lite girlie att gilla Gossip Girl. Men jag tycker om den iallafall. Plus: Att jag har gått och blivit helt galen i USA... Jag älskar nästan allt som har med USA att göra, ni kanske undrar hur det kommer sig?? Jag har dock alltid gillat Amerikanarna, men nu för tiden är jag galen i dem. Jag älskar deras storhetsvansinne och deras galna sätt att tjäna galet mycket pengar på! Och vem gillar inte pengar? Right? Nej men, amerikanarna är coola dom!
Amerikatt!

Kommentarer
Postat av: sssssssssss

vilken fin blogg ;D

2010-03-08 @ 09:20:36
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0