arbete + plagg = inlägg

Efter en veckas arbete så får jag unna mig lite chill och lugn nu! :). Och det känns ju hääärligt man!
..
Just sitter jag och slänger i mig en massa smarrig köttfärspaj och bara njuter av Imma Be Med Black Eead Peas! Låten är ju vidrigt bra! Hörni! På tal om bra, Jag har tänkt en hel del på er och på bloggen... Och jag älskar er... HAHA nejdå, kanske inte så pass,.,, Men jag vill på något vis göra mig blogg fet:are! Och jag SKA göra det så snart allt slutar gå i snigel fart, för jag är tydligen sniglarnas konung, haha! Och det suger gammal räv svans!
.
Nej men allvarligt! FY SKÄMS PÅ MIG SJÄLV!!!!
Jag tänker iallafall vara lite schysst och visa er några riktigt fräscha plagg ifrån Fifth Avenue Shoe Repair.
as nice Cardigan
Inga konstigheter här, eller hur?
Coola mjukisar!
Nice!

Kommentarer
Postat av: c

thanksss

2010-03-12 @ 23:03:56
URL: http://redandblack.se
Postat av: Patrik

Man borde ha sådana mjukisbyxor nu när man kryper upp i soffan =D

2010-03-12 @ 23:20:28
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0