Läsare...

Hej alla glada, jag har insett idag att jag har så många läsare att jag jag börjar tappa räkningen!.... HAHA Nej så pass är det ju inte! Jag har ju bara 11 trogna människor som följer mig via Bloglovin iallafall! Och ja kom att tänka på en sak... Jag är otroligt nyfiken på vilka dessa filurer är, så nu ber jag er lägga en kommentar här och nu så jag får se vilka ap liknande människor som följer lilla mig! :).
.
Och hörni, jag tänker och tänker på hur jag ska styra upp min blogg! Och jag vet hur jag ska göra ''Typ'', Jag behöver bara plåta lite oftare... Jag menar, nu går ju allt i snigel fart och jag har inte plåtat på länge nu ''IGEN''... Och det gör mig något sur... Om jag bara gjorde det lite oftare så skulle allt bli lite roligare!!

Kommentarer
Postat av: simone

En av dem är jag :D

2010-03-01 @ 21:21:55
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Annakajsa

Har varit crazybusy i helgen men här är jag iaf! En av bloglovinföljarna:)

2010-03-02 @ 00:21:08
URL: http://blogs.myspace.com/novicious

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0