Besked!!...

Hej alla.
Jag har fått besked nu. Och jag kan säga att jag är glad! :). Nu kanske ni undrar vad jag menar, men det lär ni få veta tillslut! ;).
Och idag har jag även kontaktat en fotograf här i Hallstahammar. Det skulle vara trevligt om han vill träffas och plåta lite, men vi får se! :).
.
Men vet ni, det är sent och jag är tjock efter tacon. Så ska nog sätta mig framför tv:n och bara lata mig ännu mer! Sen ska jag sova! För jag är tröttare än Simba ifrån Lejon Kungen. Och då tänker jag på den scenen där han springer mycket! :).

Kommentarer
Postat av: jonas

Är det en simba-säng? ;) HAHAHAHHAHAA!!!!!!!!!!!

2010-03-03 @ 23:20:57
Postat av: ghaiii

HAHAHAHA lovely :)

2010-03-04 @ 19:15:51
URL: http://ghaiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0