Haha konstigt,

Hej alla.
Haha konstigt, så fort jag bestämmer mig för att skriva något i bloggen så kommer jag aldrig på något att skriva om, det tycker jag är väldigt konstigt. Det blir helt stop så fort jag ska skriva... Knäppt va?
.
Det känns som att jag måste skylla på någon för detta. Så jag skyller på... Dom som inte läser min otroligt givande och grymma blogg. Haha! Fy på er. Hade jag haft fler läsare hade jag varit ett geni och jag hade kunnat skriva bättre. Så är det, det vet jag! ;).
Såhär söta är alla min läsare nu. :)
.
Förresten, imorgon blir det att fira student. Miccis syster Magda tar studenten! :) Och på fredag kommer min Gorilla kompis Jesper över på besök! :) Amazing va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0