2010-07-05

Hallå där kött å blåbär... (Jävla sean banan, har fått det där på hjärnan...)
Men iaf, har badat idag. Och det var faktiskt riktigt kallt haha! Kanske jag som är en vekling vad vet jag, hehe. Ska snart iväg. Men kan faktiskt berätta att om det är bra väder imorgon så ska det plåtas! Äntligen! Det ser jag verkligen fram emot kan jag säga! Hoppas bara vädret passar!
Utöver det, så såg både jag och Miccis ut som rednecks idag... Haha jag hade badshorts och ett lila linne och Miccis hade Puma shorts och magtröjja. Haha fyfan så fult!
Kanske somrigt, men f*n inte snyggt! Tur att det inte är alls för många mode medvetna crazy people här i Hallsta då! :) Hahah! Men ibland får man faktiskt vara lite ful! :)

Kommentarer
Postat av: pauli

härligt med lite sommarkläder :)



sv: åh tack, detsamma verkigen!

2010-07-05 @ 16:47:08
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0